måndag 16 november 2009

Vinst hos ALLT OM SCRAP :-)


Men oj vad kul.. "dansar runt av glädje". Lämnade in ett bidrag till ALLT OM SCRAP. Fick fina kommentarer till juryn val också, vilket känns extra kul :-) Nu väntar en vinst från Scraplagret.. Såå spännande :-)
Den här LO´n innehåller absolut mest journaling av det jag gjort. Men det kommer ju att göra att man alltid kommer att kunna minnas fototillfället och vad som precis utspelade sig då även många år senare. *Kul* Tror säkert jag kommer lifta mig självframöver för att det här var en riktigt rolig form av LO.
Uppgiften var att man skulle scrappa som en tidning., där text och innehåll skulle vara framträdande. Letade bland gömmorna när jsg visste att jag hade ett papper med mkt typ tidningtext. Kortet har jag sedan behandlat i bildpogram för att få E att framträda lite mer än de andra två små killarna+ att kortet blev ett mellanting mellan svartvitt och färg. Lade även till TEXT direkt på bilden. Journalingen är utskriven på data och gjort för att så långt det är möjligt likna en artikel. Med citat, styckindelning, spalter, fet stil m.m.

Material info:
Mönstrat papper Prima, Svart CS, Cherry blossom, blad, sidenband, Alfabet QK Biography. Brads i form av skruvar Karen Foster. Mkt distresser, chalk och edgescraper som vanligt.
Kram M

8 kommentarer:

  1. Jag sa det i går och jag säger det i dag åxå GRATTIS!

    SvaraRadera
  2. Jätte jätte fin!!! Stort grattis!!!

    SvaraRadera
  3. Tack friends för ALLA gratulationer:-)
    Kram M

    SvaraRadera
  4. Den är grymt läcker ;) *gillar massor*

    SvaraRadera
  5. Såååå fin!!! Grattis till dig!! Kramen

    SvaraRadera
  6. GRATTIS!!! Den var ju verkligen superfin! Inte konstigt att du vann =D Men du gör ju alltid så fina LOs =D

    Kramkram!

    SvaraRadera
  7. Bara jag som tassar in och önskar en trevlig helg
    Kram
    A

    SvaraRadera