söndag 15 november 2009

CC hos HOI :-)

Har fått sitta inomhus delar av denna regniga helg och bara mysa med min allra bästa vän och dessutom barnfria. Bättre än såå blir det väl aldrig.;-) TACK LINALOTTA !!!!
Helgen har bjudit på galna upptåg, stadsbesök, shopping, surr, kärlek, tokigheter och en del onyttig förtäring.
Har inte presterat vansinigt mkt men i slutändan blev det ändå en hel del . 6 stycken bidrag till CC på HOI. Lite stolt är jag faktiskt. Men som vanligt var det i SISTA sekunden som sista bidraget kom in. Visning av det jag gjort kommer senare i bloggen.
Borde STÄDA lite nu och SOVA kanske... Städa, städa varje....sönda......också varje...det tycker jag INTE är kul. ;-)
Kram på er och hoppas er helg varit minst lika bra som min.
Kram M

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Ville bara skriva att jag är ledsen att jag inte orkade bjuda in dig och Linalotta till pysslandet i mitt hem. Du vet ju hur mitt liv är just nu och ibland dukar även "Stålmannen" under för kryptoniten. Förhoppningsvis kommer det fler gånger då livet är mera i synk och kryptoniten är slut!

    Det kändes ändå bra att Ni kunde ha trevligt utan mig ;0)Har nog sett allt fint Ni gjort på forumet.

    Vi hörs

    SvaraRadera
  2. Får jag bli den första att gratulera!

    SKAPA SOM EN TIDNING: Vinnare MS/Joy- Lika som bär. Juryns motivering låter så här " En layout som har en tydlig tidningskänsla som skapats genom pappersval och journaling. En väldigt inspirerande och vacker layout".

    Grattis!

    SvaraRadera
  3. Hakar på i grattulationsregnet. GRATTIS!!!

    Vad mycket du hunnit i helgen. Själv hann jag inte sitta och pyssla alls.
    Kram!

    SvaraRadera