söndag 1 november 2009

Julpyssel till dagisfröknarna :-)

Nu är det bestämt. Ska altra tändsticksaskar med tillhörande värmeljus till dagisfröknarna. Börjar jag i tid såå kanske de hinner bli färdiga också ;-).
När man förpackar dem i cellofanpåsar med ettikett längst uppe ser det riktigt fint ut :-). Ser framemot det här, nu ska man bara fara och köpa lite askar. Papper finns ju här hemma. Tror det blir rosor som deko..kanske lite stämplar också...ja..kanske spets och band.. Hmm....pärlor...tänker vidare..... :-)

Usch vilket pissigt väder vi har... bara regn och rusk. Man VILL inte ens gå utanför dörren. J är iväg med killarna och tittar på bilar och skotrar. Ganska skönt att få egen tid och jag har gjort lite hushållsysslor. Diskat, hängt tvätt plockat undan en del och gjort lunch.

Må såå gott mina vänner & ha´de bäst

Kraaaaaaaaaaaaaam

1 kommentar:

  1. Duktig du är som bestämt vad du ska ge fröknarna. Själv har jag bara börjat fundera på saken.

    Fick lite "egentid" igår då stora o lilla P var och kikade på skotrar. Hade varit trevligt om man fått pyssla medans R sov men precis som du hade jag en hel del tråkiga saker att göra.
    Kram!

    SvaraRadera