måndag 2 november 2009

"Du är min ledstjärna och vän"

Lovade ju att lägga in lite LO´s som jag inte visat tidigare i bloggen. Här kommer nu några:-)...


Dubbel LO om samspelet mellan vår älsta son och min mormor
en vacker sommardag i början av Juni för 3 år sedan. De hade alltid en speciell kontakt.Kärlek och samtal



Kramar
"Du är min ledstjärna och vän"

"Du är min tro mitt hopp min kärlek"
På fyrkanten står det "en Kram till dig".

Materialinfo: MME-papper, Bassill, det blåturkosa ?? Bilder på canvas, Primablommor, Papperspets, smyckesdetaljer från Pearlised, Text från Majadesign. Text under bilderna från låten "Du är det finaste jag vet". Distresser i massor som vanligt.


Kram M

1 kommentar:

  1. Härliga layouter du har gjort!!! Ser ut som om du varit på min altan och fotat dom... ;o)

    SvaraRadera