fredag 6 november 2009

STOR konst och fantastiska vänner :-) !!!

E´s huvudfotingar har nu börjat få både ögon och mun. Dessa gjordes med stor omsorg till famor och farfar. Han är själv mkt stolt över dem.
Det som klart och tydligt ser ut som hår på den övre bilden är igelkotteben och i magen kör ett flygplan runt. Ni vet barn och deras fantasier ;-)
När livet inte visar sig från den mest ljusa sida är det underbart skönt att ha vänner att vända sig till. Bara för att få prata, gråta ut, få ur sig lite skit och kramas med.
Just en sådan vän dök hastigt och lustigt förbi mig på fika häromdagen. Jag fick blommor och allt, hon hade nog på känn att livet har sina ups and down´s. Tack vännen det värmer i hjärtat. Egentligen borde jag nog gett henne mer än en kram också kan jag känna.

Imorgon är det såå dax att få träffa sina pysslingsvänner igen. Det är dessutom scraploppis på G. Pysselhäxorna har möte under dagen på plats och annat bus kommer det nog bli. Hur som, är det skönt att få träffa lite vänner och blir det inte sååå mycket pysslat kan man ju alltid fika och kramas:-)


Sköt om alla friends, många av er ser jag redan imorgon


TREVLIG HELG

Kram M

3 kommentarer:

  1. Det ÄR underbart med vänner!! Och särskilt sådana som finns när man behöver. Hoppas du får trevligt imorgon, jag ska ju på 40 års fest istället. Det blir för stressigt om jag ska åka in tll stan först. Det går väl fler tåg... Ha en trevlig helg!! Kramen

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga små konstverk!! =D

    Ha en härlig söndag!

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Underbara teckningar :)
    Jag håller med om att goda vänner är underbart.
    Var rädd om dig.
    Kram Anette

    SvaraRadera