fredag 11 september 2009

TACK alla vänner :-)

Tänkte bara ta tillfället i akt att tacka mina underbara vänner runt omkring mig. Många är ni som skickat mail, sms, kort och hört av er per telefon. Det värmer såå i hjärtat att ni finns här och bryr er om...kan inte nog betona att ni är sååå viktiga för mig!!!
ÄLSKAR ER.
Tog också möjligheten som gavs att träffa lite pysslingsvänner och få sitta ner och pyssla en stund i onsdagskväll. Var helt säker på att det skulle bli för jobbigt men det var superskönt att släppa allt och fokusera på annat och bara, bara surra. Tack för inbjudan Madde. Mycket värt. Barnen LÄÄÄNGTAR TILLBAKA till er :-).

Ska försöka uppdatera med lite pyssel nu också. Några nya kort är gjorda, ett armband. Lo´s från Umeåträffen har jag inte heller visat upp" får skämmas lite". Så det blir till att fota nu...

Ett Kaos kort har ju också fått "stolt"..Såå det ska också visas upp+ 3 st nya ska väljas ut. Blir nog svårt att BARA välja 3 med tanke på alla runtomkring som är såå fantastiskt kreativa i sitt skapande!!

Beställa bilder inför den stundande pysselhelgen borde jag göra...hmmm...
Känns skönt att ha kuliga saker att se framemot också.

Mamma håller ställningarna och roddar i allt praktiskt. Jag är mitt i sorgen och hon lär nog falla ihop när begravningen är över. Vissa stunder på dagen känns helt OK..för att sedan bara falla i tårar. Har suttit och kikat lite på bilder för att mamma ville ha några. Dåå blir det väldigt påtagligt att någon fattas oss.

Lillasyster kommer till middag ikväll då hon behöver påfyllning av kramar från småkillarna.
Både hon och hennes sambo är helt underbara och barnen älskar dem.

Kram M

2 kommentarer:

  1. det var roligt att ses! Ledsen för allt du måste gå igenom... Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Skickar en liten cyberkram, KRAM!

    SvaraRadera