söndag 15 mars 2009

STOR Pysselträff i Övik :-)

Ska försöka lägga in bilder SNART på mina bidrag från helgens Scrapäventyr i Övik. En super helg från början till slut, jättetrevligt var det med massor av pyssel och supertrevliga pysslingar. Underbara tävlingar med massor av FINA alster som resutat. 3 Lo´s och ett kort blev det för mig!!!!

Mina söta underbara vänner Miapia och Hozzan var dessto mer kreativa..och produktiva. Super fina alster formligen sprutade ut ur dem och Att fler tyckte likadant som mig, fick dom som bevis på när hela 95 st pysslingar fick rösta och säga sitt om deras bidrag. (Jag är mkt stolt över dem) Jag lyckades få ett migränanfall under lördagen med illamående i stora mått och synbortfall, Anna kom som en räddande ängel med Imigran i näspray ( SUPER Gulligt) Tror kroppen reagerar när man väl slappnar av helt och hållet.
Tack även till övriga vänner ( Malin, Tessan, Malin) som gjorde denna träff till en höjdpunkt, vi hade verkligen jättekul vid vårt bord och under matstunder och rumsdelning m.m.

Malin gav en snabbkurs i målninga med promakerspennorna och gjorde massor med FINA kort. Såå nu måste jag öva med pennor samt blendern. För hon fick det onekligen att se väldigt lätt ut...hmmm..... Vet att det finns en hake!!!

Mina två kreativa pysselkusiner dök också på denna träff. Det var kul att se dem igen, roligt att pyssel/ pärl ådran frodas inom vår släk.

Ett SUPERTACK sändes till " High coast scrappers" för ett toppenarrangemang igen!!!!
Jag kan varmt rekommendera att åka på en av deras träffar om du har möjlighet. vandrarhemmet som vi bodde på tvärsöver gatan var också fint såå det får bli en TRADITION till träffar framöver.

Kramar M

1 kommentar:

  1. Hejsan! Har saknat dina blogginlägg. :-) Har tänkt mycket på er och E. Jag förstår bryderierna ni har om vad som är "vanlig" trots och utveckling och vad som är sjukdomen. Jag hoppas ni snart får reda på provsvaren. Ska tänka på er! Pysselträffen verkar ha varit en riktig höjdare!:-) Jag önskar att jag hade kunnat vara med. Men jag tänkte mycket på er och hade tänkt pyssla järnet här hemma, men det kom lite ivägen. :-) Ha en fortsatt bra vecka! //Gunilla

    SvaraRadera