tisdag 17 mars 2009

Hurra..länge leve pyssel :-)

Jag fick chansen att åka på pyssel redan igårkväll igen.. ..det kändes verligen såååå lyxigt.
Efter barnen var lagda och jag väckt upp J som somnat inne hos E när det läst godnattsagan klart, så begav jag mig på bonuspyssel hemma hos min vän Madde. Det var hur trevligt som helst dock drog det iväg lite i tid..hmm... jag var inte hemma förrän frampå mogonkvisten 04:15. Såå man känner sig lite TRÖTT idag kan man säga.

DAGENS TIPS!!!!
Vill man köpa lite charms och annat billigt från pärlvärlden som man även kan använda inom scrapvärlden, kan jag varmt rekommendera att ni kikar in på deras webbshop Pearlized
De har fraktfritt på beställningar över 40 kr vilket man lätt kommer upp till, eftersom det har sååå mycket som är "mumsigt". Om ni kikar in under deras inspirationslänk sååå kan ni även se exempel på en Lo som underteknad gjort med deras smyckesdelar " stolt" :-)

Ska ta mig i kragen och fota av alsterna från Övik...men solen skiner ute och jag är sååå sugen på att skotta lite snö från altanen och ta fram en solstol... det är ofattbara 17 grader varm i solen JUST nu.

Kramar sändes till alla och envar

2 kommentarer:

  1. Måste genast kika in och kolla vilket av dina fina LOs som syns i shoppen.

    SvaraRadera
  2. Ojojoj, du ligger i tjejjen! Vad glad jag blir att du fick en härlig helg och att proverna på E är bortgjort. Väntar med dig och tänker på dig/er ofta.
    Kram Yrre

    SvaraRadera