onsdag 11 februari 2009

Tack för varma ord och tankar från er...
Är hemma igen på blixtvisit. E ligger ute i vagnen och sover just nu. Han har fastat sedan imorse kl 9:00. Emblaplåsterna motogs inte positivt av E. Han kröp in under bordet och slet bort dem ganska direkt..sedan var det skrik, hunger och trotskänsllor som VÄLLDE ut när mamman skulle dit med dem igen...Ny tejp och extra salva såå satt de där de skulle på nytt... Orättvist att brorsan får dricka och äta..hmm..
Lillebror är hos farföräldrarna och hämtas igen efter alla sjukhusbesöken är över.
E fick droppnålar satt på barn och blev där lovad att få ta bort dem på Neuclearmedicin vilket han INTE fick eftersom droppet ska dit till narkosen nu i eftermiddag. Jag ska vara med vid sövningen sedan får jag INTE vara med utan de ringer mig när undersökningen med gammakameran är över. Sedan är det uppvak som gäller....urindrivande, observation m.m. av E. Har INGEN aning hur lång tid det tar??
Han klagar över droppnålarna och att han är hungrig men som den lilla tappra killen han är lade han sig i vagnen och somnade snällt. *stolt mamma* Behöver jag säga att han har FEBER idag också..??!!

Kram M

3 kommentarer:

  1. Stackars liten!! Vilken tapper kille. *massor av kramar*

    SvaraRadera
  2. liten liten liten kille och stora stora grejjer. Va han och du och ni ska behöva gå igenom. Hoppas allting gått så bra det bara kan gå!! Snart över nu får vi hoppas. Tusenmassor av kramar!

    SvaraRadera
  3. Tänker på er!! Jag är bara ett samtal bort om det är ngt!! STORA KRAMAR

    SvaraRadera