tisdag 10 februari 2009

FLERA har utmanat mig....

Canan,Linalotta och Gunilla75 har utmanat mig!

Regler för detta är:
* Gå in i mappen Mina bilder (Eller var du nu lagrar dina foton).
*Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.



Har bilder på FLERA ställen så jag valde ut ett ställe med bildmappar.... Förvånande att man har bilder som INTE föreställer barnen känns som om tiotusentals bara är tagna på dem.. :-)
Min bild föreställer vår yngsta katt nu 6 år gammal. (på bilden endast 6 veckor). Är av rasen perser. Supersnäll och väldigt kelig..har ALDRIG såå mycket som fräst eller klöst mina barn trots att han INTE alltid blivit sååå väl behandlad. * Älskar*
Man kan dock få väldigt dåligt samveta att man inte längre har samma tid för våra två kissar sedan våra barn föddes...men att det känns ändå som att de har det ganska bra och kvällarna i soffan får de sin beskärda del av kärlek och pälsvård!!!
Tror de flesta i min absoluta närhet redan fått denna utmaning såå jag funderar vidare på vem som jag ska utmana... är det någon som känner sig manad såå är det fritt fram :-) ??!!!
Kramar M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar