tisdag 20 januari 2009

Hurra...detta är början på en toppendag :-)

Vår son har sovit i sitt eget rum..20:30-05:30..UTAN att vakna en ända gång !! Jag vaknad upp feberfri idag så kroppen känns ju mycket bättre och dessutom mer utvilad än den brukar. Pappa i familjen tog yngsta sonen vid uppvaknandet och storebror anslöt sig till dem vid kl 7:45. Jag fick sova till 8:20...*lyx*

Igår kväll påbörjade jag såå smått en ny Lo...det var ju SUPERKUL att få sitta en stund och pyssla. Jag struntade i dammråttor och tvätt och stök och disk... Jag bara hängav mig åt min stora pysselpassion.. *jättemysigt* ...men alldeles för kort tid bara.

Här i Umeå är det fint snöfall ute och -2 grader. Ett riktigt "åka pulka väder"

Kramar M

6 kommentarer:

  1. Hej! Kikade in här sen jag varit in på Nettans blogg, hittade din bloggadress där.
    Vad roligt att din dag har börjat så bra för dig! Ååååå vad kul att du fick sitta och scrappa igårkväll!! Förstår att det inte blir mycket tid över för sånt när du har småbarn som kräver all tid från dig. Hoppas du får en fortsatt toppendag. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina ord i min blogg! Innan jag fattade att det var DU... ;-) Kul att du också har en blogg, du gör så mycket fint, har tittat runt i den nu. Skönt att höra att du fått ha sovmorgon och att du är feberfri!!! Tråkigt att doktorn inte kunde förstå att man inte är ledig med små barn. Pappan har ju rätt att vara hemma för vård av barn när du är sjuk, men det vet du säkert. Krya på dig!! Kramar från mig

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Det ska bli skoj att se LO:n du började med igår. Väntar med spänning! Ja, det stämmer att jag också var i Ö-vik på den stora pysselträffen och hos Nettan några gånger, dock inte på någon av hennes pysselträffar tyvärr. Inte än iaf. :-) Vi bor ju inte så lång ifrån varann så vi stöter säkert på varann snart. :-) Ha en härlig kväll! //Gunilla

    SvaraRadera
  4. hallojsan. äntligen har lugnet lagt sig här och jag ska smyga ner i källarn och se om jag kan göra nåt åt hm..."skissen" jag också. Jag känner mig dock hyfsat hängig men kanske lite pyssel kan råda bot på det mesta. Kram kram på dig och krya på er!!

    SvaraRadera
  5. Ramlade in här helt oplanerat...
    Å hittade mycket skoj att kika på!
    Tack för titten

    SvaraRadera