onsdag 14 oktober 2009

Stor pysselträff igen !!!

Hurra nu är det åter en STOR pysselträff på G. Denna gång går resan till Övik tillsammmans med ytterligare 110 st underbara pysslingar. Lääängtar massor.

Imorgon är det såå dax att få ta bort gipset. :-) Jag bävar faktisk lite inför detta. Har ju haft mer värk och besvär än jag först hade föväntat mig såå det kan ju faktisk betyda att jag har mer värk ett par dagar /veckor efter att gipset är borta också.

Måste nog ta tag i att riva upp alla pysselsakerna för att kunna få någon koll på VAD och hur mkt som ska med till övik också. jag är ju som bekant inte en person som packar lätt, utan av allt för att sedan spendera stor del av träffen för att leta rätt på saker som jag VET med mig att jag packat ner ;-) "skäms".

Har faktisk pysslat ihop ett Tack-kort igår. Får lägga upp bilder senare.

Barnen har legat sjuka med feber i två hela dagar men är åter på dagis idag. Feberfria. Får hoppas det håller i sig nu.

Kram M

3 kommentarer:

  1. Det är bara jag som vill önska...Lycka till med gipsborttagningen idag vännen! HA NU SÅ HIMLA KUL I Ö-VIK...för det är du värd!

    SvaraRadera
  2. Gipset? Har du brutit något? :S Tur att det är av så du kan dansa på träffen ;P
    Snaaart är det lördag!!! *lycka*

    Vi syns däruppe!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas det går bra att ta bort gipset och att du inte får så ont... Men det kanske du glömmer när du kommer till träffen!! Vi kommer att synas där... ;o)

    SvaraRadera