söndag 18 oktober 2009

EN underbar pysselhelg :-)......

Hemkommen efter en UNDERBAR pysselhelg. Fylld med skratt, prat och naturligtvis pyssel. Foten skötte sig riktigt bra. Mest tack vare att jag hade MÅNGA vänner som hjälpte mig under dygnets alla timmar när jag hoppade fram med mina kryckor.

Ett särskilt tack riktas till Malin, Carina, Molle, Tessan, Linda och Lismarie. Lismarie var dessutom helgens taxi och Malin transport av mina saker. Såå utan dem skulle det inte blivit någon resa.(Tack friends ) Vi inkvarterade oss som vanligt på vandrarhemmet tvärs över gatan och fick till vår förvåning ett STORT rum med plats för 6 personer. Vi hann knappt somna innan det åter var dags för en ny dags pyssel :-)

Jag gjorde väl inte såå värst många bidrag till helgen tävlingar men några blev det ändå. Kuligt nog fick jag ett första pris i en av dem :) Tänk på att det var 110 st som röstade och det var mååånga fiiina bidrag med. En ära rätt och slätt!! Är RIKTIGT nöjd själv med detta bidrag också och då är det ju extra kul när andra också tycker om det.

Man skulle använda sig utav orden HihgCoastScrapsPysselträff uteslutande och minst ha med 5 bokstäver i titeln och varje bokstav endast en gång. (tack Linda som kom på rubriken )Papperet är Webster
Primablommor och rosblad med olika brads i närbild. Band från goddiebagen.
Fjärilstämpel är från Inkido...älskar denna:-)
3D lack på körsbären för extra effekt.
Mkt chalk,distresser, Edgescraper, sandpapper, saxristning och rivning
En kul detalj jag kom på är att använda riktig smyckeskedja som förlängning utanför bildens fotade kedja. Fick denna kedja utav Tessan så det tackar jag mkt för. (tack vännen )
Kraaaaam

2 kommentarer:

  1. Å den LOen är såååååå läcker LÖÖÖÖÖÖÖW!!!!!

    SvaraRadera
  2. Denna var ju bara för underbar!!! Roligt att du blev nöjd med den trots pappret... ;o) Jättegrattis (jag röstade faktiskt på denna)!!! Kramen

    SvaraRadera