fredag 1 maj 2009

Lo med vårkänsla :-)

Denna Lo gjordes på Vännästräffen förra helgen. Man fick en skiss att följa och några saker som skulle vara med. Två mönstrade papper, bling, blommor, band tror jag det var. Jättekuligt att jag dessutom vann omröstningen med den här. Första pris ett generöst presentkort hos Hem & Hobby som GENAST användes till allehanda mumsiga pysselartiklar.

Efter att har övervägt en stund såå stämplade jag en sångtext DIREKT på fotografiet.
"Idas sommarvisa" Blev faktisk riktigt bra och är något jag absolut kommer att testa fler gånger.
På bilden stoltserar E med årets första tussilago, han var då 15 mån gammal.
Kram M




5 kommentarer:

  1. Men, ser du vad fint det blev med stämpeln!
    Kanoners!

    SvaraRadera
  2. Otroligt söt LO! Inte så konstogt att du vann med den =D
    Stämpeln är jättegullig den också!!

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig layout!!! Läckert att stämpla direkt på kortet. Något att ta med sig till något annat tillfälle.... ;-)

    Trevligt att träffa dig i helgen!! Har några bilder i min fotoblogg. Men nästa träff blir inte av för mig, tyvärr. Men det blir väl fler tillfällen... Ha det gott!! Kramar fråm mig

    SvaraRadera
  4. Har en utmaningtill dig.... Kramelikram

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!

    Snart ses vi igen och får kramas lite igen, hoppas du har tid även för min utmaning till dig i min blogg....skulle gissa att du blivit dubbelt utmanad;-)
    Kramen
    A

    SvaraRadera