måndag 25 maj 2009

EN TOPPENHELG !!!


Helgen gick i scrappens teckenoch vi hade verkligen hur kul som helst. Pysselträffen var jättebra ordnad och det var MÅNGA butiker på plats med ett stort och varierat utbud. Vi är ju några som brukar åka på träffar ihop såå vi slöt oss samman i ett klassrum, därinne låg stämningen på topp och kreativiteten flödade...såå även surret. Kul att än en gång få vara tillsammans med de människor man älskar. Delar av släkten pysslar också, lika kul som vanligt att få träffa på mina kusiner igen.
Särskilt tack riktas till mina bordgrannar och ett extra till Canan som sååå generöst lånade ut sin groda med tillhörande alfabet och som jag dessutom fick lifta med på söndag. Även ett tack till Lillhozzan för pappersbidrag och Miapia för blomma och fjädrar. Jag återkommer med en kompensation senare. Linalotta måste ju också vara med i tacktalet då hon hämtade mig på lördag och är min ständiga vapendragare och stöttepelare i mitt kreativa kaos.

Jag lyckades göra 6 Lo´s varav två dubbla, några är jag faktiskt riktigt nöjd med. Ska visa upp dem i bloggen när jag fotograferat av dem. Glädjen över att ha blivit framröstad i BIS tävlingen sitter i, liksom det vinster jag fick för mina alster. Är riktigt STOLT och tacksam för att ha fått såå mycket cred, när det fanns sååå många superfina alster att rösta på som det gjorde under den här helgen.

Arrangörerna Pearlised och Wih hade lagt ner sin själ och sitt hjärta för att göra träffen till den succe den blev och sponsorerna hade varit mer än generösa i sina priser till både utlottningar, tävlingar och insamlingen. *TACK FÖR DET*

Förstår inte hur snabbt tiden gick......Jag kom dit dit vid 10:00 och satt framtill kl 01:00 på Lördagen.... 10:00-17:30 blev det på Söndag. Ser redan mycket framemot nästa träff .

Nu är det ett morsdagskort, färdigställandet av dagispärmen till O och några halsband och armband som ligger närmast i tiden. Dagiskort till fröknarna


Kramar M

2 kommentarer:

  1. Säger bara Nr 70!!!!

    Väl förtjänade vinster och efter regn kommer solsken min vän ;-)

    SvaraRadera
  2. bis bis bis bis bis bis bis bis....ett litet bi s urrar! Tack själv kompis!!!! Jag vill pyssla mer!!! :)

    SvaraRadera