torsdag 26 mars 2009

Provtagning och pyssel

Här är det fortfarande sjukhusbesök med E som gäller.
Idag var det barnhjärtmottagningen, Ultraljud av hjärta, Ekg, syresättning och lite andra prover. Samt prover till infektionskliniken med långtidsodling av blod, svalgprov, näsprov och massor av andra blodprov. Lillstackarn är som en nåldyna nu för tiden, men otroligt duktig i mina ögon.

Jag ber en liten bön varje kväll att hans sjukdomstillstånd ska ge med sig supersnabbt. För det tär verkligen på alla i familjen...men mest på E förståss. I lördags ville han inte mest av allt köpa godis, utan allra helst ville han köpa kompisar på affären.
"sådant skär verkligen i mammahjärtat"

Har fått vara iväg på vår vanliga studicirkelträff ikväll. Trevligt som ALLTID. Vi har blivit många som träffas, tror vi är 12 pysslingar sammanlagt nu. Några nya stjärna kommer till varje temin och några pysselvänner dyker upp ibland. Ikväll blev det ett dopkort för mig..lägger upp och visar i bloggen sedan.

Kram M

2 kommentarer:

  1. Hoppas han blir frisk fort!

    Kika in till mig - jag har en tävling på gång!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Tycker verkligen synd om E. Inte roligt som förälder att höra att han vill köpa kompisar. Man kan bli ledsen för mindre.

    Håller tummar och tår för att hans mystiska sjukdom ska ge med sig snarast.

    Har ni tid och ork så kom gärna förbi eller slå en pling så tittar vi in. Vill inte klampa in om E inte orkar. P är ju hemma från dagis må och fre.

    Massor av kramar! /C

    SvaraRadera