söndag 22 mars 2009

Bröllops Lo från Öviksträffen.

Lo som gjord efter "Essmo jättefina skiss". Snabbutmaningen på öviksträffen var att föja en rad på en bingobricka med olika delar som måste vara med. Min var mönstrade papper, precis 5 blommor, tags, hjärtan, swirl.

Materialinfo: Hjärtan utstansade från CB, Brun floss, metaldeko från smyckesföretag, primablommor, brassbrads, swirstämpel i guld, glimmermist på gröna cardstocken, minns inte det mönstade pappernas ursprung. Brun chalk. Vit frost och repade kanter från sax på kortet.

Kortet taget i Augusti 2004, en underbar dag vill jag minnas :-)
Tänk vad ljushårig man var då !!
Kramar M

3 kommentarer:

  1. Superfin! Vad mycket fint du gjorde i Ö-vik.

    SvaraRadera
  2. Ja hur gick det me E nu ?????

    Gnuggisarna på "ljuva bilden" me like alot...ja måste hem å kolla va det var för märke. Det var ju tyvärr inga jag hade hemma utan det var en sån där liten bonuskarta som jag fick när jag gjort nån beställning nånstans så tyvärr hade jag ju inte hela fina kollektionen. Dom va superfina tycker jag me! Ska kolla va det står på kanten! :)

    SvaraRadera
  3. Wow, så mycket fint du gjort! Du hade en produktiv helg verkar det som :-) Jag hoppas det gått bra med allt sen vi hördes av sist. Med mig är det bara bra. Jag sliter med skolan. Tyvärr funkar det inte med pysselträffarna i vår. Jag missar varenda en! *suckar* Men jag hoppas det passar bättre till hösten. :-) Då ska jag ut på praktik och har inga tentor och andra hemskheter. :-) Jag har en sak till dig i min blogg. Kika in vetja! Ha det gott! //Gunilla

    SvaraRadera