tisdag 24 februari 2009

Hmmm... här har det varit lite trist och stilla på pysselfronten !!!

5 kommentarer:

  1. här var det då väldans lugnt, hoppas att allt är bra med er trots allt! många kramar

    SvaraRadera
  2. Det har vait rätt lugnt hos mig också sen träffen i Rödåsel. Hoppas allt är bra med er!! Kramar

    SvaraRadera
  3. * T * A * C * K * själv min vän för helgens övningar. Så trevligt att träffas och rå om varandra över lite pyssel. Jag tror att vi gör en favorit i repris nästa träff. Å självklart är ni välkommna att bo ihop med oss igen. Mycke fniss och slams blev det sent i går kväll. Men jag har ju hört att ett gott skratt förlänger livet. Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Tack själv! Jag har haft en riktig kanonhelg! Just nu sitter jag och försöker jobba ikapp med ordrar och grejjer, men helst vill jag bara slänga mig i sängen och soooova! Jag är helt knäckt!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej och tack själv för en mycket trevlig helg! Kul att vi ses snart igen och kan pyzzla. Känner mig totalt död nu och ska stupa i säng, men det har det varit värt!

    Kramen
    A

    SvaraRadera