lördag 24 januari 2009

E´s favorit var tidigt gunghästen !!!

Äntligen är mitt bidrag till Nettan´s färdigt :-). Allt pyssel tar mycket längre tid med små fingrar som vill hjälpa till med allt från montering till fotografering. Har haft bilden liggades, den var tänkt att ramas in. Men så blev inte fallet. Lite kul att använda en STOR bild på en Lo.
Att dessutom INTE använda någon enfärgad cardstock tillhör inte vanligheterna hos mig.
Jag har rispat kanterna i kortet med en sax, att göra såå alt använder sandpapper
gör jag rätt ofta.
Material:
mönstratPapper, MME, Kaiser, Primablommor, Prima bling ring, silverfärgad vajer, band "MME grandmother kitchen", virkad spets, Brunt organsaband, Chipboard, Rubons "K &Co", Svart pearlmaker, dark brown chalk, creamy brown chalk.

Dom fina hålen i kanten på Kaiserpapperet är gjorda med BIA´n. Kul att använda till mycket.
* Jag älskar den lilla maskinen *











Bilderna är fotade inomhus ikväll så färgerna och bildkvaliteten är nog inte 100% !!!
Bling ringen var särskilt SVÅR att fota, den är helt underbar och gnistrar IRL :-)
Pysslingskramar M

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig layout!!! Du gör alltid så fina! Jag har inte lika hjälpsamma barn som du när jag pysslar. ;-) Mina har ju flyttat hemifrån.... Så jag gör precis vad jag vill på fritiden, pysslar mest! Städning och sånt trams blir när jag absolut måste... sen är det så trevligt att åka till Nettan på vissa torsdagar och bara pyssla. Då får jag en hel det påbörjat och en del färdigt... Du får begära permis och komma dit någon gång! ;-)

    SvaraRadera
  2. Piffig LO my dear! Som alltid.

    SvaraRadera
  3. lovely. Superduper jättefin vart den ju!! Det där är nog nr 1 tror jag så här spontant. Riktigt snygg vart den!!!!!!
    den kändes väldigt mycket du!! Jättefin!

    Pysslet i feb såg jag på pyssel...att det var med pearlized och pyssla nånstans va??

    SvaraRadera
  4. Den blev ju jättefin så nu är det bara att invänta lyckan i röstningen.

    SvaraRadera
  5. Vilken underbart fin LO du gjort! Älskar bilden på er O med alla skorna! *fniss* Ha en härlig lördag! //Gunilla

    SvaraRadera