söndag 25 januari 2009

En FÄRGSTARK Lo i grådassigt vinterväder....

Har suttit och knåpat ihop en ny LO idag. :-)
Den är ett bidrag till Hobbyhusets skisstävling
Man fick en fin inspirerande skiss att följa men fick inte ha med band/spets, puncinella eller knappar. Men man MÅSTE ha med minst en blomma, bling och swirls.

*kul men lite klurigt*

Här nedan ser ni mitt bidrag. Som vanligt är det bilder tagna i kvällsljus när barnen gått och lagt sig *Trist*. Men jag hoppas det syns relativt bra ändå....



Material info: Tre mönstrade papper, Sassafrass, Basic Gray, ett papper ??
Blingswirls från Prima, Blomma prima, Pearlmaker orange, guldfärgad akrylfärg, rubons K & Co, Hänge-Blomma i tibetsilver från smyckesbutik, Chalk i olika bruna nyanser
Får lägga upp bättre bilder imorgon.
Trist när bilderna blir såå platta, när Lo IRL i själva verket är mycket 3d-aktig !!
Ska sätta mig och försöka påbörja en ny Lo ikväll.. ;-). *Jättekul *
Kram M

3 kommentarer:

  1. Helt underbar!!!! Precis i mina färger... ;) Har något i min blogg till dig...

    SvaraRadera
  2. Jättefin layout med härliga färger!
    Kram K.

    SvaraRadera
  3. Jag har planer!!! Ska till Skellefteå, Umeå funderar på Övik, rödåsel, tänkte mig till Luleå. Får väl se hur ekonomin tillåter. Funderar vidare på dessa... Sen ska jag till Nettan nu på torsdag! Där brukar det vara trevligt med treligt sällskap, god mat och mycket skratt... Kom du också!!
    Kramar från mig

    SvaraRadera