tisdag 7 april 2009

Glad påsk

Stoppar in huvudet för att önska en toppenbra GLAG PÅSK till er alla !!!


E´s höga feber har sista veckan inte gått att sänka trots tappra försök. Åkte in akut till barnjouren i helgen där tempen uppmättes till 40,5 trots alvedon samt ipren. Han blev inlagd på barn2 och lungröntgades även under kvällen. Han har dragit på sig en bakteriell lunginflammation och får nu antibiotika i 10 dagar. E blev utskriven igår.
Lillebror ville inte vara sämre såå även han har fått en lunginflammation . O´s är inte bakteriell utan orsakad utav virus, såå han får ingen atibiotika utan vi varvar ipren/alvedon för att sänka febertopparna något.


Hade tänkt få sätta mig och pyssla en stund när killarna lagt sig ikväll..pyssel.net ska ju ha någon cybercrop har jag för mig.

Barndop i helgen såå jag måste färdigställa mitt kort till dess också. Kanske, kanske göra någon Lo också.

Kramar M

3 kommentarer:

  1. Kram på dig!! Hoppas du får tid och har ork att sitta och pyssla en stund. Det är du värd.

    Kram C

    SvaraRadera
  2. Krya på er. Vi låg på barn2 från torsdag till fredag med lunginflammation också. (Rum 22..) Hoppas på snabb tillfrisknande.

    SvaraRadera
  3. Hej. Victoria här scrapptjejen ifrån Sundsvall.
    Vilken otrolig otur gabbarna har. Hoppas de kryar på sig.
    Kram
    Victoria.

    SvaraRadera