onsdag 1 april 2009

Blått och superkletigt...






I väntan på maten vi beställt drack båda killarna upp sina festisar (pluppisar). För att roa dem tänkte vi att en klubba vore ju inte fel...(fastän det inte var lördag alltså)..den räcker lääänge och då sysselsätter de sig en bra stund.
Efter att ätandet börjat upptäcker vi att dessa klubbor inte bara är i munnen utan överallt och ingenstans dessutom är det av en typ som löddrar med ett superkletigt blått skum.. Jag säger bara BIG MISTAKE att ge dessa klubbor till barn... Kul bilder blev det iallafall och MYCKET kletig tvätt. Kram M

3 kommentarer:

  1. hehe thats my boy!! Vilka tokbilder!! Jag riktigt ser kletet framför mig!!! :D :D :D

    SvaraRadera
  2. Hi, hi vad härliga bilder. Thank god för tvättmaskin. :-)

    SvaraRadera
  3. Linalotta ser kletet, jag ser en turkos LO! Det blir min snabbutmaning till dig den här veckan! ;-) Starttiden är frivillig, men tiden är max 1 timme, som "alltid" när jag kör snabbutmaningar! :-)

    SvaraRadera