fredag 27 mars 2009

Tack för alla SÖTA och rara inlägg i bloggen, det värmer verkligen att ha er omkring oss!!

Jag har fått lyxa och vara till frissan idag. Tyvärr räckte pengarna bara till klippning men kul ändå. Har varit med våra två sjuklingar under dagen och fick under deras efermiddagsömn besök av en vän som påpassligt köpt med sig kokosbollar "mums". UNDERBART att få vara lite vuxen en stund och bara snacka lite skit och bara vara...

Efter dagen middag blev det snabb promenad...frisk och härligt även det med en söt vän. VÄLBEHÖVLIGT att få lite luft och rensa tankarna. Måste även flika in att min vän Hozzan ställde upp som en räddande ängel genom att köpa lite föda i centrum metropolen till våra små katter här hemma.
-VAD skulle vi tagit oss till om INTE du fanns :-).
*Tack Anna*

På det hela taget en rätt såå bra dag :-)

Många kramar M

6 kommentarer:

  1. Väntar nu på ett bildbevis på den nya tjusiga frisyren. :-D

    Skönt att du fick unna dig lite och få lite vuxensällskap en stund.

    Kramizar!

    SvaraRadera
  2. Äsch, det var väl inte mycket till hjälp*Tuggar generat vidare på "kexen"*

    SvaraRadera
  3. ...samma här...starkt behov av klippning...men på torsdag ska jag me få snygga till mig. Håller just på med projekt snabbrjöning här hemma. Ville är på biltema och ja ska snabbstäda innan em och blom komma på fredag..Herregud ja som skulle ha bantat och byggt ut innan dom kom! En annan dag får det bli...

    SvaraRadera
  4. Thi, hi, din E får flytta in hos oss när han vill och åka hur mycket 4-hjuling han vill! Vi skulle nog ha riktigt trevligt på dagarna. Min A börjar nu förstå hur trevligt vi har tillsammans på våra pysselträffar eftersom alla som är mina pysselvänner är så trevliga.

    SvaraRadera
  5. Härligt att du fick dig en vuxenstund, det är du värd!! Jag har nog funderat på hur det går för er, har nu läst i din blogg och är lite uppdaterad. Håller tummarna för er!! Många fina alster du också har hunnit göra, förstår att ni hade trevligt i övik. Ha det gott!! Kramar

    SvaraRadera
  6. Hej hej i stugan. Hoppas ni har en bra dag (?). Kikade mest bara in för att se hur läget var! Hemma är det storstädning och shopping som gäller nu. Det är ju strax storbesök på gång och Sofie har fått vattkoppor lagomt till helgen! Jag gjorde klart villes andra år album igår iallafall. Puh. Bara trean kvar nu. :) Kram så länge

    SvaraRadera