tisdag 3 februari 2009

E är sjuk igen...

Sååå trist

Nu kommer barnkliniken på NUS att verkligen undersöka E på alla sätt de kan. Imorgon med läkarundersökning samt MASSOR av blodprov. Leukemi, reumatism, imunförvaret, lever, njurar, mjälte, lymfer m.m. Något måste vara galet när lillstrumpans feber inte ger med sig anser läkarna !!??
Tidigare har han suttit själv på britsen och hållit fram armarna och bara konstaterat..
"de tankar av mitt blod mamma..ser du...??"
Dock får vi se hur det går med provtagningen imorgon då han redan idag bestämt sig för att
"imorgon mamma ska jag BARA säga JAG VILL INTE till doktorn !! "
Ja nu är trotsen här och....ja...EGEN vilja är det gott om..
Håller tummarna att det inte är något allvarligt fel på honom i alla fall.*Älskade strumpa*
Oroskramar M

6 kommentarer:

  1. Håller tummarna och hoppas att allt går bra för Er.
    Säger som min mamma angående temprament hos sina barn att "de har ju ärvt det från någon..."
    Kramar A

    SvaraRadera
  2. Ja hoppas det går bra för E idag. Det är bra att dom kollar allting och tar det på allvar det tycker jag, men hoppas att dom bara hittar nåt litet lätt "fel" så att det bara vips försvinner alla tokigheter och allt blir bra igen! Jag hoppas iallafall!
    Det är bara bra att du "lägger dig i" va jag hittar på. Jag hade ju inte en tanke på att nåt skulle kunna va fel så det är bara bra det. Nu slipper jag ju oroa mig iallafall och vet att det är ok om nån skulle säga nåt!! :)

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas det gått bra idag, och att ni fått en riktigt rejäl undersökning gjord! Inte lätt för stackars E att ha feber så ofta. Ha det gott! //Gunilla

    SvaraRadera
  4. hoppas att det gick bra idag nu med alla tokigheter! Du få berätta sen hur det gick. Jag har ialafall just anmält mig till rödåselpyssel. Kunde inte låta bli. Platserna höll på ta slut så jag måste ju grejja det här på nåt vis är min plan! :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas allt gick bra! Jag ska slå en pling senare idag (förhoppningsvis).

    SvaraRadera